Yup yup

Igår på eftermiddagen får jag ett härligt "tjena pisse" sms från M som frågar om jag vill med ut till Snerikes med honom, J, I, T och A. Obangig som jag har blivit säger jag självklart ja! Fixar mig lite halvdant och drar till stan för att träffa boysen och girlsen. Väl vid snerikes ser vi att kön är mer eller mindre obefintlig, men att det är packat därinne! Sweet! tänkte ju vi... Men det slutade med att vi fick köa i ungefär 1 timme! Även fast vi var först i kön... Men men, det är smällar man får ta, för väl inne så hade vi alla SKITkul = )! M den tönten skämde ut mig här och där ett antal ggr, men jag bjuder på det för han var så himla skön! Och vilken pärla J är, jag och han har en nykterist-pakt = ) wuuu.. Riktigt trevlig att träffa A och T också.. Ja..hela stämningen var på topp igår = )!

Idag blir det födelsedagsmiddag hos L, trevlig värre!! Vi blir ungefär 20 tjejer som kommer mingla runt! Östrogenet kommer flöda hehehe...Va kul det kommer bli ikväll, mer tjejmingel åt folket! Så fort jag kommer in på mitt program ska jag skaffa lite fler tjejkompisar tror jag... Det är ju lite pinsamt att fördelningen på min grill, mellan killar och tjejer kommer vara 25:5... hahaha... What can I say, I love my boys = ).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback