Vem ska det hända annars om inte mig?

Har jag nämnt att jag slitit som en hund på det här projektarbetet? Har jag berättat hur mycket tid jag har lagt ned på det? Har jag berättat att jag alltid hamnar i omöjliga situationer? Att saker som aldrig händer någon, händer mig? Okey, det här har väl hänt andra också, men det är så typiskt att det händer mig... Allt jobb jag har gjort idag, är borta = (... Min dator bestämde sig för att stängas av, och nu är arbetet back to what it was yesterday. Nu tänker ni kanske "Dum tjej som inte sparade arbetet under tiden hon arbetade med det". UP YOURS, för jag sparade ungefär var 10e minut, varje gång jag gjorde någonting så sparade jag. Dessutom hade jag en backup-fil där jag kopierade över allt nytt hela tiden, och sparade, bara för att ha en backup in case något hände. Men den är ju också helt beng.
Typiskt. TYPISKT. ÅÅÅH. Nej men jag har ju faktiskt börjat sitta vid datorn day in and day out, så varför inte sitta LITE till? Varför vara upprörd över att jag måste lägga ner massa extra tid på mitt arbete, när jag trivs så bra att sitta framför datorn och vara den galna tjejen som aldrig loggar ut från msn. Det är inte som att jag har ett liv vid sidan om.

DAN OCKSÅ!

150675-40

Bjuder på en bild från lördags = ) J och L dancin' in the parking lot...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback