Varför valde jag just det här ämnet?

VARFÖR? Varför valde jag ett projektarbete om skönhetsideal, när jag redan gjort ett arbete om det, och vet hur svårt det egentligen är.

Med risk för att ni kommer tro att jag är knäpp, så måste ni klicka på
den här länken, ni har inte sett ett svin, förrän ni sett det svinet. Hade jag sett den ute hade jag sprungit åt andra hållet, snabbt. Men 11-åringen som sköt svinet, grisen med ett finare namn, gick efter den i tre timmar!! Det mina vänner är galet. Sen undrar jag lite om det faktum att han sköt sitt första rådjur som femåring. Varför ger man ett skjutvapen till en femåring? Vad sänder man för signaler då? En femåring kan väl inte begripa mellan rätt och fel? Är man så liten ska man vara ute och leka med sina kompisar, sparka sin första fotboll, gömma sig för monster...inte skjuta djur.
Japp mina vänner, ni gissade rätt, jag gömde precis en liten moralkaka mellan raderna = ).. Eller kanske inte så mycket mellan raderna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback