Underbart.. Sorgligt...

Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag har SÅHÄR mycket med skolan...men jag känner mig så himla omotiverad. Jag går och bara tänker på imorgon. En av mina bästa vänner har fyllt 20 så han har kalas = ), ska bli sååå roligt. En vän har anlänt från Linköping också, så hon ska med mig på fest ! Ska bli riktigt roligt. Efter kalaset blir det utgång med några andra nära och kära (?). Åh.. det pirrar lite måste jag säga... L, you know why. Jag känner mig som en 12 åring igen.. Men men, egentligen är det bara förgäves.. Härligt, men förgäves.

Ikväll är det också utgång, men inte för min del (men jag vill jag vill jag vill...)... Jag är supersugen, men det är nog bäst om jag låter bli. Jag är inte riktigt frisk än, dessutom har jag massor att göra här hemma.. + att jag skulle känt mig som värsta stalkern av obvious reasons.

Idag har jag solat...Jag är så himla blek att jag kände att en gång till i solariumet bara kan göra gott. Dessutom ska jag ha en vit klänning imorgon, och jag vill gärna inte smälta in i den riktigt... jag funderar om det ska bli en solning imorgon också? Kanske lite för tätt inpå...Men ni som känner mig vet att det behövs. På bilderna från M's fest ser jag ut som ett spöke, speciellt när jag står bredvid J som precis kommit tillbaka från Thailand.. Han är en sån glidare, först bodde han i LA i ett halvår... Sen när han knappt varit hemma åker han till Thailand.. åååh jag vill också!!!

Idag träffade jag även J på stan (min vän från Linköping), hon följde med och solade hon också = )! Sen blev det lite impulsköp på Indiska.. Så fina tunikor/klänningar att jag inte kunde låta bli att köpa dom (2 stycken hihihi)

Nej nu ska jag plugga lite.. Ha det gott suckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback