Someone's smiling my way..

Vilken bra morgon!! När man har prövning i ett ämne, så har man både en skriftlig del och en muntlig del. Min skriftliga del i fysik A kändes katastrofal tyvärr...Därför trodde jag att min muntliga prövning var onödig, dessutom trodde jag att hade prövningen idag, men det var visst igår. Så nu ringde jag till min lärare och beklagade missförståndet, och sa att den mun tliga delen antagligen var onödig för min del, då jag satsade på högsta betyg, och mina chanser antagligen är obefintliga. Men han sa att en muntlig prövning var nödvändig för jag hade visst en chans att få det betyg jag vill ha!!!!!!!!!!!!! = ) !!! Han ville träffas idag, men jag har absolut ingen tid idag.. Jag har t.om skjutit upp mitt mystiska besök på kansliet på Ångströms (egentligen skulle jag varit förbi för 2 veckor sen.. men jag har inte riktigt vågat gå dit än..hehehe ). Men då är det så att han inte kan träffas på Komvux imorgon, för han kommer vara på Ångströms! Hahaha, ibland är allting ganska lustigt... Så nu kommer jag både kunna springa till kansliet och träffa honom.. wiii.. Ibland är det rätt knäppt hur allting slutar, eller hur?

Nu måste jag bara läsa igenom fysikboken en gång.. Så jag är på G imorgon ;-)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback