Once again...

...bjuder jag på en lista. Jag är värd det. För jag har suttit sen TIO imorse och kämpat mig igenom mitt arbete. Okey, jag har väl tagit pauser, skrivit i bloggen osv... Men jag har ju faktiskt gjort en hel del = )... So here goes nothing...


10 favoriter
Färg: Blå
Mat: Mammas
Band: Huh?
Film: Okey, pinsamt värre, men the all time favourite är Grease, men Boondock saints är rätt högt upp me ju!
Bok: 1984, George Orwell är en favorit av många.
Sport: hmm.. att kolla på, fotboll och basket (viktiga matcher..annars är det inte speciellt kul = ), nöjd M ;-P?... att göra, simma = )
Årstid: Sommar
Veckodag: Lördag
Glassmak: choklad = )
Tid på dygnet: Tidig kväll, då allt börjar = )

9 för tillfället
Humör: Uttråkad
Smak: Vattenmelon
Kläder: shorts, t-shirt och hoodie
Bakgrund: En bokhylla full med böcker
Nagellack: Rött
Tid: 17,29
Omgivning: övervåningen
Irritationsobjekt: Mitt projektarbete

8 första
Bästa vän: Pani
Screen name: poff
Husdjur: två vandrande pinnar haha
Piercing: i naveln.
Förälskelse: Kristian..
Musik: Bryan Adams gillade jag nog mkt.. gillar = )
Bil: den kommer, SNART
Kyss: N.

7 senaste

Cigarett: Aldrig rökt
Mat: Ett päron
Dryck: apelsinjuice
Biltur: Jag körde till Gränby centrum och köpte present till mamma = )
Kyss: göteborgare är bra ;).
Spelad låt: Notch - Hay amor
Tv-program: Jay Leno igår kväll

6 har du någonsin
Dejtat en av dina vänner: Nej
Brutit mot lagen: Antagligen
Blivit arresterad: Nej
Badat naken: Jao
Varit med på tv: Yes
Kysst någon du inte känner: Ja

5 nej tack
Kläder: Axara kläder
Mat: Blodpudding
Musik: Marilyn Manson... he creeps me out...
Dryck: Kaffe
Personlighetsdrag: Dryga, och tröga. Kombinationen är ultimal ;o)

4 saker du gjorde igår kväll (men... det som står här under passar ju inte alls med rubriken! Oh well!)
Du gjorde igår kväll: prepare yourself for this one, jag fixade med PROJEKTARBETET
Du hör just nu: på lite dancehall
Du inte kan leva utan: Sällskap
Du gör när du har tråkigt: Hittar på något för att sluta ha tråkigt

3 personer
Du kan berätta allt för: Min syster
Du tycker om: Många!
Du gillar inte: Lägger inte ner energi på att ogilla.

2 val
Kaffe eller te: Te !
Vår eller höst: Vår

1 önskan
If I tell you, it won't come true = )...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback