Nerdragen i fördärvet

Jag skulle inte ut igår hette det va? Kalaset hos Lollo skulle sluta där för min del, men en viss person ( ;-) ) var ju väldigt angelägen om att jag skulle med ut, och det sista jag vill bli kallad är svikare, så jag gick ut jag me. Vi hamnade som planerat på BJ, nisse nykter, L galen. Vi fick med oss som L så fint kallar det "Pon di river" grabbarna ( M & J )... Trevligt trevligt. Good day, nice evening, great night, and many more to come our way... Härligt = )!

Nu har det varit utgång varje helg sen M's galna kalas den 21a april.. Inte bara varje helg, utan där emellan med, och gärna fredag och lördag. Fast jag klagar verkligen inte, jag hyllar det. Varför har jag inte varit ute mer det senaste året? Åren? Jag minns när jag och L filosoferade i oktober i höstas att varken jag eller hon pallade med att festa mycket. Att vi var "beyond" that. Hahaha, ändå är det hon nu som ivrigt nog spårar (och jag hänkar mer än gärna på), och gärna drar med oss andra i fördärvet. Hon är härlig...Man kan inte vara annat när man dansar Pon di river, cripwalkar och allmänt flummar på Willy's parkeringplats klockan 2 på natten! Japp, I have it all on tape baby ;-P !

NU ska jag fixa projekthelvetet.

Hej med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback