Mitt projektarbete

Okey, det blev inte så mycket fysik för min del ikväll, men jag gjorde iaf lite nytta och jobbade på mitt projektarbete. I stora drag handlar det om skönhetsideal, vad dagens 20-25 åringar söker hos sina respektive, och de förutfattade meningarna vi har om kraven på oss.

Jag gjorde en liten pilotstudie på 10 personer, 5 killar och 5 tjejer. Båda grupperna innehöll personer mellan 19-25. Jag är supernöjd med grupperna jag valde...Men ikväll, och innan när jag suttit och sammanställt mina resultat, har jag insett att mina resultat är alldeles för "goa". De är för bra för att vara sant... Det är mest tjejernas, om inte endast tjejernas svar, som jag tycker inte känns "helhjärtat". Exempelvis har drömkillen målats upp som "inte allt för muskolös". Men tjejer, kom igen, Cody från Baywatch wasn't just a cute face, he had a fab body too.. Eller hur? Och om vi snackar drömkillen, så får man ju faktiskt välja en perfect body med en perfect personality... Men mina resultat säger något annat... Självklart tänker jag redovisa de resultat jag har fått, men det känns samtidigt fel att lämna in något som jag själv inte riktigt tror helhjärtat på.

Aja, mitt största bekymmer för tillfället är fysiken... gosh...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback