Life as it is...

Nu är det ett tag sen jag skrev något här på bloggen... Av olika anledningar har jag känt att jag inte riktigt vill skriva här. Istället för att koncentrera mig på de frågor, på de saker jag verkligen värdesätter och tycker är intressanta, började jag skriva om kläder, och trender. Missförstå mig rätt, jag har ett genuint intresse för kläder och allt var det är, men jag har intressen som är större än så, intressen som format mig, och visar vem jag verkligen är... Så från och med nu blir det mycket mycket mer än bara kläder. Men jag vill inte berätta för er vem jag... utan jag vill visa det.

Vad har hänt de senaste veckorna? Jo, jag har pluggat en hel del, och även funnit tillbaka till mina underbara vänner som jag tror att jag tog för givet när jag hade pojkvän. Men nu när det tyvärr är slut mellan mig och honom, har jag insett värdet av vänner, och hur mycket de har att ge. Min stackars vän M får inte ens tid för sig själv då jag hör av mig till honom varje, VARJE dag...hehehe, hoppsan = ). Men det har bara blivit så, det har varit mycket de senaste veckorna.

Just nu satsar jag allt på skolan. Men, jag har roligt samtidigt ;-)! Oj vad jag har underskattat en rolig utekväll...Nej, inge mer underskattning.. Nu börjar det roliga! Uppsala är verkligen en underbar stad, jag har precis börjat uppskatta den... Bättre sent än aldrig = )!

Läste häromdagen att rika får bättre vård än fattiga... No shit? Men människor kan ju gå runt i sina egna små världar och tro att det är jämställt mellan arbetarklassen och överklassen. Sen undrar ni i högern varför vänsterblocket vill få bort klassklyftorna... Idioti. Människor ska bli behandlade efter vilka de är, inte hur mycket de har i plånboken. Aja, det är svårt att få svin att inse värdet av andra när de blivit uppväxta med en svinig syn på människor. But, hey.. I'm not judging...


By the way... Jag köpte ett par härliga pumps från Vagabond idag! Riktigt snygga är dom! Randiga i alla möjliga färger = )! Wiiii..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback