Ja må jag leva...= )

Japp, jag fyller 20 år idag = )!! (20 den 20e...den här dagen har jag väntat på sen jag var liten)... Ingen liten sketunge längre, nope, man är ju inte tonåring längre ;-P... hehehe... Det känns riktigt bra faktiskt! Nu behöver jag inte terrorisera pappa eller M för att fixa vin = ), nope, nisse är tillräckligt stor att köpa från bolaget alldeles själv ;-) (sen vet jag inte riktigt om jag har budgeten... men det är en annan femma ;-) ).

Vill ni veta vad som hände på min överraskningsfest? Jo, jag förstod väl det ...= )... Jag hade askul!! Ja, ända fram till ett olyckligt samtal och sms... Men fram till dess hade jag jättekul! Jag var nog lite väl i dimman, hehehe, det är andra gången jag missar min "perfekta" alkoholnivå att det blir för mycket.. Men det gör inget, det kommer fler kvällar, många fler !

T kom!!!!!! Kärlek och lycka...Så honom ockuperade jag hela kvällen tills han va tvungen att gå på en kompis studentskiva. Jag måste träffa honom igen, i nyktert tillstånd. Jag var nog ganska knäpp i hans ögon i fredags..men det är jag nog alltid med honom = )!

Det blev mycket dans också i fredags, vilket var riktigt nice. Jag fick önska vilka låtar jag än ville, hela kvällen...Tyvärr utnyttjades inte den möjligheten fullt ut... Men en eller två låtar var mina iaf (helt klart kvällens bästa ;-P...hahaha).. En gammal vän, J, kom också... Helt underbar kille det där... Han har ALLTID ett leende på läpparna, oavsett... Sen är han mysig att dansa med också = )... (Han har flickvän och vi är bara bra vänner...Jag har inte umgåtts med honom på 3 år kanske, men när vi väl träffas så känns det som om det vore igår).

Jag och L hade tänkt ta sista bussen hem som går halv 3 från stan. Det betyder att vi var tvungna att ta bussen som gick kvart i, kvart över, från festen. Men tror ni inte då att den sista bussen från den stationen går PRICK, bara för att det är den sista. Jävla as. Hursomhelst, L haffade en taxi ner till stan, egentligen vet jag inte varför jag inte hoppade på den taxin, jag tror att jag hade ringt mina päron då... Jag kunde ju faktiskt följt med henne. Jag trodde nog också att hon skulle ända hem med den taxin... Jag stannade och satt med J (en annan J, damn va många J'n jag känner) och pratade...Efter en liten kom räddarna i nöden (pappa och mamma, vilka änglar... Jag trodde någon annan skulle sitta i bilen.. Men inte, tack och lov).. och sen var den kvällen slut. Med mycket blandade känslor satt jag i bilen och rullade hemåt..

Igår, vid halv 8 tiden när jag ska äta middag skriver L "ska vi spela kubb", på msn. Jag fattar noll och tror att bruden vill spela kubb över msn... Men tydligen var hon ensam hemma och ville ha lite myspys (vi gillar sånt... mer spontanitet = ) !!).. Så vid 10 kör (övningskörde)...jag dit. Mysigt värre! Det var jag, L, F, J, M... Vi lirade lite poker (jag ägde, fast jag sög...hahaha), men det var riktigt kul. Förstår varför killar spelar det så mycket, men jag förstår också varför de inte spelar med oss tjejer...hehehe, jag förstår precis...But hey, vi tjejer ska äga grabbarna någon dag, någon dag. Eloge till L som helt klart spelade mest professionellt av oss tjejer. Hoppas jag inte behöver oroa mig över ett spelberoende i framtiden ;-).. Efter spelet kollade vi the neverending story, The Guardian... Den kändes grymt lång...Tror den var 2,5 timme! Men det var rätt okey, inte riktigt min sorts film, men den var helt okey. Jag har upptäckt att thriller är min genre...och tecknat B-)! Fast egentligen går allt hem.. Förutom Sci-fi och vissa fantasy filmer (Eragon M, du tvingade på mig ERAGON...)... Klockan 3 bar det av hem.. Söta F skjutsade hem mig, hur snällt som helst, TACK = )! Jag längtar till mitt körkort.. Jag, M och J gjorde halkbanan tillsammans..Båda två har körkort... Men M kör en Saab 900, så jag vet inte vem det är mest synd om...hahaha, va rolig jag känner mig idag. Förlåt, det är faktiskt hans mammas bil, så jag menar absolut inget illa = )...

Imorse väcktes jag av mamma och pappa som sjöng för mig, och frukost på sängen = )! Mysigare föräldrar än mina får man leta länge efter! Det finns inte.. De är bäst, helt underbara... Japp, jag är M&P-kär = )!

Nu ska jag plugga lite fysik. Ikväll ska jag umgås med en viss person... Vi får se hur det hela slutar. Igår var jag helt galet glad, men idag, jag vet inte riktigt hur det känns. Undrar vad jag ska ha på mig? Äh, jag är födelsedagsbarnet, så det kvittar = )!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback