It's over.

Äntligen! Inga prov kvar!!! = )!!! Förutom mitt projektarbete, men det är inte samma sak som ett nationellt prov... Fysiken gick inge vidare..tyvärr... Men who knows, I might surprise myself (not)... Men hela provet var helt galet, för det var inte alls speciellt svårt, men jag hade såna koncetrationssvårigheter. Jag tänkte på ALLT mellan himmel och jord. Tankarna bara skenade iväg, långt långt bort...

(M din tönt... om du läser min blogg för du ju kommentera = P )

De närmaste dagarna ska jag slita med mitt projektarbete... Ett mindre bekymmer i världen när det är över... Det ska bli kul att se resultatet.. Sen jag var 7 år har mina lärare alltid sagt att jag har för höga krav på mig själv (japp, jag var ungen som blev ledsen om hon inte fick fulla poäng..).. Men på det här arbetet, det måste äga. Ämnet känns inte dödligt allvarligt, så då måste arbetet själv blow your mind. Då gäller det att fixa språket, vinkla storyn och få allt att se professionellt ut...

Ooj! Har jag berättat att jag ska springa vårruset i slutet av maj? Det är väldigt olikt mig, för jag hatar att springa bland folk, det är nog bland det värsta jag vet faktiskt. Jag kan lätt klara 5 km när jag springer själv, när ingen ser mig, när ingen kan döma mig. Men bland människor tycker jag att det är riktigt jobbigt. Jag känner mig utskrattad...Jag har aldrig varit den snabbaste tjejen, men jag är grymt uthållig... Jag vägrar ge upp, jag ger inte upp. Fråga mig inte varför jag ställt upp nu, det är en lång historia... Men hursomhelst ska jag göra det. Typiskt att man inte har tränat kondition på 2 veckor för att man varit sjuk = /.. Men den senaste veckan har jag känt mig frisk, så jag får skylla mig själv att jag inte pallrat mig till gymmet faktiskt...

Snart ska jag springa till bussen och träffa mr.T = )! Ikväll blir det stora reveals... Jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback