Inget 20,0

Men ett jävligt roligt liv? Okey.. Jag erkänner, jag har pluggat SÄMST de senaste veckorna. Men seriöst, jag har inte haft såhär roligt med mina vänner på väldigt länge... Jag vill inte flytta, jag vill inte få 20,0 och hamna i Umeå... Jag vill vara kvar HÄR! Åh.. Om de visste vad och hur mycket de betyder för mig...ojojoj... Hursomhelst.. Jag har Fysik A prov nästa torsdag, och Matte B prov dagen innan. De två kurserna ska jag sätta ett Mvg på, men på Matte D provet på onsdag, den kommer gå åt heeelvete. Men det gör inget, jag har nästa termin = )! Livet är underbart just nu (med små glimtar av missförstånd och svåra stunder)... Den här sommaren ska bli DUNDER! Jag hoppas jag inte kommer tillbaka och läser det här inlägget i augusti, och känner att sommaren varit usel bara.. Det skulle ju svida lite faktiskt = ) ..

L, ska inte vi äga i sommar? På URF? På stan? I parken? Ska inte vi VINNA kampen ;-), du vet precis vilken jag menar... hehehe... Nej nu ska jag shaka booty till min Fysik A bok... Den är crazy crazy idag ;-) (L, istället för berzi berzi kör jag på crazy crazy... finare i mina öron. Tänk om någon hör en på bussen sägandes "berzi berzi"... Jag skulle skämmas. Mycket )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback