Heeelloooo gooorgeous ;-)

Ja.. Hur började dagen... Min mobil skulle ha väckt mig vid halv sju tiden, men självklart, som alltid, stänger jag av den och somnar om.. Bra där nisse bra där... Så jag försov mig, meeeen jag hann till mitt matte B prov ändå = ).. Provet kändes rätt så lätt, men det är oftast då det går som sämst..men men vi får väl se hur det går. Jag fick iaf användning igen av att lösa en ekvation på ett sätt som M & J lärt mig en solig dag på Ångströms... Härlig värre = ), så där nappade man upp lite gratis mvg-poäng ;-) sweet!... Jag har särskild prövning i Fysik A imorgon, den känns inte lika het faktiskt. Det har varit sånt fint väder idag att mina böcker har varit det minst lockande... Att plugga en solig dag lär ju vara det minst heta för tillfället...

Ååh va kul det ska bli med lite myspys middag imorgon med mina grabbar T och Billen  = )   = )... Det lär ju bli lite politik under middagen, just like old times baby, just like old times...

Juste! Min sötnos H ringde mig igår ända från Australien! Damn vad jag har saknat henne och S... En kväll med dom gör livet värt! Där har ni tjejer med some bootyshakin' moves = )... Men den 14e juni är mina tjejer tillbaka, and I'll be waiting for them när de anländer... They just don't know it yet...= )..

Well.. time to hit the books... Bittert värre då jag i flera veckor planerat att gå till Harry's och se Magnus Betnér do some stand up... men SJÄLVKLART ska jag vara hemma och plugga fysik... Lovely hun, lovely...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback