Galna tider

Ni måste först och främst måste gå in på http://www.myspace.com/joakimhellerstrom, och se videon på sidan! Sen kan ni fortsätta läsa = )! Videon är från lördagens bravader... På den här sidan kan ni se bilder från samma dag !

Jag satt i 2.5 timme med min lärare Micke på ett café nere på stan och gick igenom mitt arbete. Den är inte klar än, men det känns bra att få lite feedback mitt i arbetet, så man vet hur man ska fortsätta och vad man ska tänka på. Han tyckte arbetet var riktigt bra hittills = ) ... Härligt att höra... Riktigt skönt = )!

Nästa tisdag ska jag och min stumpa I till Snerikes och återinföra "N&I clubbin' " =D... Hon har en tenta på fredag, och jag har min deadline till dess, så på tisdag blir det party för hela slanten.. Skolan är då officiellt sluuut... = )...

Med risk för att vara lite tjatig, nu ska jag fortsätta med min projektarbete!

Hörrni, jag vet att ni är ett par stycken som läser min blogg ju, skriv en rad dåå = )!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har ont i armen som Dan, hepatit A brushan...ja hatar
sprutor...:( hahaa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback