Fjärilar i magen...

...det är såå underbart = )! L, jag hoppas att du läser min blogg... Annars är det pinsamt...Ja, alltså, att jag skriver saker till dig, och du inte läser det. Det är lite "galna tanten som pratar med sina katter" stuk på det annars = )!...

Idag damp mitt kårleg ner i brevlådag. JAAAAAAAAAAAAAA. Äntligen.. Som jag har kämpat för det lilla gula kortet. Den ska slitas med hälsan kan jag lova ;-)!

Ni vet den där känslan, som gör att man bara ler hela tiden? När man går runt och ser ut som ett fån? Sån är jag just nu... Jag sitter och bara ler... Jag kan inte koncentrera mig... Kan inte plugga... Utan jag är högt ovanför molnen just nu = )! (L, illa illa...jag vet)...

Åååh! Idag sätter sig min vän T på flyget på väg till Sverige!! Jag och han har haft våra ups and downs.. Men för tillfället pekar det uppåt, och det ska bli så kul att träffa honom! Jag har saknat hans busiga blick som bara han kan ge...Den dyker ofta upp i samband med hans drivningar...Åh, DRIV MED MIG. HAHAHA.. Nej men seriöst.. Jag är i sånt lyckorus = )! Hoppas det håller i sig, *hoppas hoppas* och att det inte är förgäves... Hursomhelst.. Han landar vid 7-8 tiden imorgon, och jag önskar att jag hade kunnat möta honom vid flygplatsen. Oj vad överraskad han skulle blivit..Men jag är alldeles för blyg för det. Tänk, alla hans bröder kommer kanske vara där, hans vänner och mamma och pappa. Nej, Nisse stannar hemma imorgon bitti. Fast mina tankar kommer definitivt vara på alla Arlanda = )!

Jag tror att jag har bestämt mig för att köpa ett danskort till nästa termin. Med det kortet får man gå på alla danskurser, så ofta man vill. Jag har verkligen lust att återuppta dansen. Dessutom vill jag lära mig lite bugg, vals och sånt också. Egentligen behöver jag nog en danspartner. M kanske blir offret = )...*hihihi*... Vi får se, jag har tid på mig...




Apropå pirret...Egentligen borde jag vara lite mer långsint. Men nope, I can't do it...

Nej nu ska jag upp bland molnen igen!

= ) = )


Förresten, Utgång någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback