End of the road.

Hallå i stugan!
Nu sitter jag här och väntar ivrigt på att min motivation till att plugga ska återvända. Den har tydligen flugit sin kos för tillfället...

Jag har haft en sån himla bra dag... Alltid lika underbart att vakna alldeles lycklig = )...
Nå, vad hände igår? Jag och X gick och spela lite biljard, där jag vann 4-1...Fast jag vann egentligen inte, för han fick in den svarta i fel hål/för tidigt, och det var enda anledningen till att jag vann, annars spelade jag inte alls bra... Men det var kul! Jag gillar sånt, biljard...arcadespel osv...= )! Heroncity är en pärla i mina ögon, fast jag har hört att det är massa underligt folk där nuförtiden. Vilken tur för mig att jag inte alls bryr mig om sånt ;-)...

Hursomhelst, efter biljarden tog vi en promenad ner till botaniska trädgården. X gillar växter... Tyvärr var det ju inte så speciellt storslaget, då allt inte har blommat än, men det var fint ändå = )!

Mot slutet av kvällen kom jag på att jag faktiskt var tvungen att prata lite med X... Jag hade inte tänkt på det på hela kvällen, hade alldeles för kul för att tänka så långt, men det slog mig iallafall mot slutet, när M ringde ett litet samtal... Jag vet inte riktigt vad vi kom fram till, men jag vet vad jag vill nu. Jag vill ha en vän, någon jag kan ringa och bara hänga med... Visst man kan myspys också, men mysa har jag alltid kunnat göra med alla mina killkompisar (ja, dom flesta iaf...), utan att det betyder något.. Utan mys är bara mys = )! Så jag vet inte varför det skulle vara någon skillnad nu = )? Jag trivs grymt bra i X's sällskap, och jag tror vi skulle kunna bli grymma vänner med... Har man ett DK (date-kompisar som jag kallar det...) förhållande med någon, där allt är oseriöst, no strings attached, tror jag att det kan bli väldigt spänt och konstigt när det förhållandet rinner ut i sanden... Så jag väljer vänskap framför något annat = )! Vänskap med en myspysklausul ;-)...

Det känns toppen! X vet bara inte om det än... Jag var tvungen att ta bussen igår... Och dessutom hade jag inte riktigt tänkt igenom allt...Jag hade inte kommit fram till något än... Men nu vet jag = )! Härliga tider...

Nu hoppas jag bara att läget förblir grymt bra... Att det inte blir konstigt... Men det tror jag inte, varken jag eller X vill ju det... Han är en galet skön kille, som jag verkligen hoppas jag får se mer av...Inte alla människor man känner att man vill ge en chans och bli vän med nuförtiden...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback