En till!

Listor är ASroliga ju = )!

Första Bästis:
Pani!
Första bilen:
Först körkort, sen bil ;-)
Första förälskelsen:
Christian...still looking fab..
Första Husdjuret:
2 vandrande pinnar, hahaha
Första piercing:
I naveln.
Första konsert:
Minns inte.
Första semester på egen hand:
Förra året, fast då var syrran med, så det räknas nog inte. Det får bli ändring på det i sommar.
Första riktiga kärleken:
J.N, fast det var allas första...
Senaste alkoholdrycken:
Vitt vin
Senaste bilfärd:
När jag åkte till L igår
Senaste film:
The Guardian
Senaste ringda samtal:
göteborgaren.
Senaste bubbelbadet:
Förra veckan
Senaste kyss:
;)
Senaste gången du grät:
Igår.
Senaste måltiden:
Mackor
Åtta snabba:
Har du dejtat en av dina bästa kompisar?
Nope. Fast jag har haft känslor för vissa, som idag är mina närmaste.
Blivit kär vid första ögonkastet?
Nope...
Har du fastnat med blicken i någons urringning?
Japp
Har du fått ditt hjärta krossat?
Yes sir.
Har du sagt att du älskar någon utan att mena det?
Nej.
Har du slutat älska någon?
Älska är för evigt, no matter what. (sånt där crap om att "jag slutade älska honom" håller inte. då älskade man aldrig från början)
Haft ett one night stand?
Inte min grej.
Hur många har du legat me?
none of your business =P men ja, 1 and i'm damn proud of it boo.
Har du busringt någon gång?
Jaa...= )
Sex saker du gjort idag?
Blivit väckt med tårta...
Ätit tårta ;-)
Fyllt år
Bloggat
Smsat
Drömt mig bort
Fem favoritsaker utan rangordning:
Vänner
Familjen
Pirr i magen
Politik ---> diskutera...
Springa barfota på stranden.
Fyra personer du kan berätta allt för:
Min syster, L, M...
Tre val:
Rött eller blått?
Blått
Chips eller Choklad?
Choklad
Sommar eller vinter?
Sommar lätt
Två saker att göra innan du dör?
Rädda världen
Lyckas
En sak du ångrar?
Att jag inte tar för mig mer.



  • vilken svordom använder du mest? svär inte så mkt tror jag..Fan kanske?
  • vilken tid är din väckarklocka inställd på? olika..oftast halv 7
  • var köper du dina matvaror ifrån? Jag köper inga matvaror.
  • du får ledigt idag. umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna? en vän.
  • om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa
  • tar du någonsin en medicin som hjälper dig att somna snabbare? Nej, att sova är inga problem för mig...hehehe
  • vilken cd ligger i din cd spelare just nu ? jag har ingen cd-spelare
  • vilket är världens bästa band just nu? Vet inte.
  • har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i såfall vad? Japp...
  • när var det senast någon stötte på dig ? En snubbe på festen i fredags,
  • vad åt du till middag senast? Lax...
  • använder du huvtröjor? Japp, när jag känner mig mysig.. Jag gillar huvtröjor. Jag gillar killar i huvtröjor ännu mer ;o)
  • kan du vissla? Aaa...
  • vem var den senaste som ringde dig? Min syster = )
  • tror du folk pratar bakom ryggen på dig? I don't care...folk snackar alltid skit.
  • vilket riktnummer befinner du dig i? 018
  • hur stort är ditt närmaste köpcentrum? lagom stort
  • hur många syskon har du? en storesyster
  • är du blyg inför det motsatta könet? nej inte direkt...ibland. lr, jo förresten.
  • vilken film kan du alla replikerna till? Grease ;-)
  • äger du några popband T-shirts? popband?
  • läser du för skojs skull? Självklart.
  • diskar du din egna disk? när det krisar
  • gråter du ofta? Till filmer, ja...annars nej
  • när grät du sist? igår. till film =P
  • har du en stationär dator eller en laptop? stationär
  • försöker du alltid lära dig nya saker? Ja faktiskt.. jag måste ta alla cerfikat som finns.. dyka! segla!!. t.om golfa!!! m.m
  • tycker du killen borde bjuda på första dejten? nej, fast det är gulligt om han gör det. Men jag gillar inte att bli bjuden. Jag bjuder gärna = )
  • vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? De lektioner jag hade tillsammans med mr...
  • vilka 3 personlighetsdrag är ett måste hos en partner? humor lätt prio ett!!! smart.. kreativ.. S O C I A L. ok 4 men vem räknar ;o).. eeeen till. myspysig. jag menar, mys o kyssar är det bästa som finns = )
  • vilka 3 personlighetsdrag går bort helt? inskränkta. s n å l a. och iq-befriade.
  • vilken är din favoritdrink? dom som inte smakar alkohol = )
  • gillar du din boendesituation? Helt ok.. men jag längtar till något eget.
  • vilken är din mammas hemstad? -
  • din pappas hemstad? -
  • hur många timmar måste du sova för att fungera? Det räcker med 3-4h
  • vilken är din favoritfrukt? Vattenmelon lätt
  • bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? ja.
  • hur gammal blir du nästa födelsedag ? 21. fyller 20 år idag =D
  • vad var det senaste du åt? Mackor
  • kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta? Motsatta
  • gillar du senap? Nej.. Bara i hamburgare...
  • vad säger du till dig själv när allting känns svårt? Det går över..
  • tycker du om att krama folk? Jaa.. jag är så kramig = )
  • äger du en digitalkamera? Jag fick en idag faktiskt = ) men min pappas gamla systemkamera är det mest kärlek till = )
  • stör det dig om någon säger att den ska ringa men inte gör det? Ja.
  • tycker du att du är attraktiv? Nja..
  • skulle du vilja ha fler vänner än vad du har nu? Mina vänner äger.
  • Har du/vill du ha barn? Har inga barn, men jag ska ha fyra :o) hur jag ska hinna med det vet jag inte.
  • tror du på gud? Nej... jag tror på mig själv ;o)
  • anser du dig själv som överviktig? Ja.
  • vilka sporter sysslar/har du sysslat med? Innebandy, basket, badminton.. räknas taekwondo också? Sen har jag dansat latinamerikanskt i 7 år, och jazz&hiphop i 3 år...Fast det kanske inte räknas?
  • skulle du vilja gå skola om det inte behövdes 100% till arbetslivet? ja
  • vill du tatuera dig, vad? japp.. men det är oklart... änglavingar skulle va fint = ) lr nåt med familjen.. egentligen vill jag ha en släkttatuering men min syrra vägrar.. hmm..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback