Eloge till er!

Det här är nog mitt 4e eller 5e inlägg idag! Eloge till er som orkat läsa allt.. Ni andra, om ni ska välja ett inlägg att läsa så tycker jag att ni ska det första jag skrivit idag, den är nog mest matnyttig ;-).. Jag fick ryck och kopierade alla listor jag såg idag = )... Listor äger.

Idag har vi grillat massa gott! Våra familjevänner har varit på besök också, så grillen blev ännu bättre! Det enda som fattades var lite av mina vänner... Men det kommer, den 9e babes and babettes!

Om en halvtimme tar jag bussen ner till stan...Usch så pirrigt. Ikväll ska jag fråga rakt ut, säga precis hur jag känner och jag vill ju veta vart livet leder till... Jag blir alldeles röd när jag sitter här och tänker på det. Jag är inte alls bra på att fråga såna här saker..Det blir mest en pinsam röra av det hela, och jag brukar inte få ut något utav det. Shit måste ringa ett powersamtal till L och fråga vad jag ska göra, säga..!!

Det är så vackert väder ute, verkligen hur fint som helst... Perfekt att ta några kalla, (cider för min del) sittandes på en filt i stadsparken... Lite kubb skulle inte skada det heller = )!

Nej nu ska jag gå och göra i ordning mig med det sista.. Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback