Dagens låt..ar.

Det var ju ett tag sen jag bidrog med några låtar... Men nu är alltså dags igen = )! Jag är ett stort fan av Akon, alltid varit det... Blev t.om mobbad av E för att jag gillade honom när han va "nykänd"... Men det har han fått äta upp nu när han har blivit stor = ).. Så med dagens låtar kommer ni hitta mycket av Akon = )


Akon ft. T-Pain - U got me

Akon ft. T-Pain - U're not the same

Akon - Mama Africa Bra!

Ne-Yo ft. Rihanna - Hate that I love you

Notch - Hay amor

T-Pain ft. Young Joc - Buy you a drink       Bra!

Ne-Yo ft. Fabolous - Make me better



Egentligen har jag massa fler... Men jag orkar inte skriva några fler... Men det kommer.. Men njut av dom där så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback