Beroende.

Favoritalkohol: Vitt vin eller goda drinkar.
Favoritfärg: Blått..
Framtidsplan: Bli framgångsrik i vad jag än gör
Vart vill du bo i framtiden?: Vid havet. Jag vill somna till ljudet av vågorna.
Tre prylar till en öde ö: En mobiltelefon som aldrig behöver laddas som man kan ringa gratis med, ett fiskespö och en hunk. lr vi skippar mobilen. skönt att slippa allt surr ;o).. en filt skulle va mysigt, men en kniv är nog mer praktiskt.. kluven? en kille (vem gillar ensamhet?), ett fiskespö.. fiska e bäst =D o en kniv. (5elva rader senare..)

Är du vegetarian eller vegan? Nej varken eller. Men vegetarian skulle jag vilja vara. Halvt vegetarian, egenskjuten älg hade funkat. Men inget köpt :o)
Hur många har du kysst? i don't kiss and tell ;o)
Hur många piercings har du? 1
Hur många tatueringar har du? Inga, än = )
Två saker du skulle vilja ha: Myspys och fler planer för sommaren.
Något alla vet om dig: Att jag pratar mkt och alltid skrattar... att vara ledsen är att slösa bort tid = )
Vad blir du glad av? När det luktar vår och sommar.. Ni vet, när det regnar i mitten av maj så luktar det sommar = )
Vad gör du när du blir ledsen? Skriver, tänker...ringer en vän
Vad är det första du köper när du varit pank länge och får pengar? kläder.
Vad var det senaste olagliga du gjorde? Laddade ner nån låt.
Vad längtar du till? Studentliv!

Favoritsnabbmatställe: Har ingen.
Vad har du i glaset? Pepsi max
Bästa hang-outet: Hemma hos M.

Favoritte: Persiskt bryggt.
Vilken film får dig att gråta? Den gröna milen. Jag dör varje gång.
Vad är skönhet? Lycka
Vad är lycka? Kärlek. Familj. Havet. Vänner
Om du fick 1 miljard: Skulle jag leva på räntan.. Och donera..
När grät du senast? Igår.
När skrattade du senast? Igår hos L DOG jag av garv.. Skrattade så att jag grät...
Vad är du rädd för? Mörkret.
Vem är du rädd för? Ingen.

Favoritmat: Min egen mat och mammas.
Frisyr: Uppklippt och lockigt.
Vacker människa: han ;o)
Klok människa: Pappa

Meningen med ditt liv: that is yet to be seen
Vad åt du till frukost? tårta = ).. tjockis? vem? när?
Gillar du svarta kläder? Självklart.

Vem hade du senast en seriös pratstund med? Hmm.. Jag gillar inte "seriösa" stunder... J kanske?
Brukar du svära mycket? inte direkt
Största misstaget som du begått? No regrets.
Har du pojkvän? Nej.

Är du kär? Nee
Vill du gifta dig? jo.. på en båt ute på vattnet. Litet bröllop. Fint, intimt.
Hur tidigt stiger du upp? Alldeles för tidigt

Gillar du att slåss eller? ?
Favoritserie: Grey's anatomy
Gröna eller röda äpplen? Gröna
Bra film du sett nyligen: Har inte sett någon bra på länge.. The departed kanske?
Har du raggat på internet? Nej..
Bästa barnprogrammet: Allt på disneydags!
Kärleken: kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback