Soool = )

Det ska bli 27 grader idag!! För mig är 27 grader magiskt... Jag är en inbiten miljövän, men jag börjar gillar växthuseffekten mer och mer... Tänk att börja förknippa en svensk sommar med sol och värme istället för det ostadiga some some rain, some some sun vädret...

Jag skrev att jag skulle berätta om tisdagens bravader, så here goes nothing... Nisse, Isse och Ingo träffades på stan med stora leenden på läpparna med stora förväntningar på kvällen, vi hade ju planerat den här kvällen länge länge. Glada som vi är trippar vi iväg för att ställa oss tidigt i kön, för Snerikes är ju väldigt populärt, men vi var ju faktiskt en halvtimme tidiga.. ( M tyckte ju att vi överdrev med att vara så tidigt ute...).. När vi börjar närma oss ser vi en kö på ungefär 500-600 personer!! Galna tider... Men vi ställer oss i kön i hopp om att komma in, och snart trippar även M, J&J in i kön med oss... Klockan 18,20 släpps de sista personerna in på Snerikes (de tog in 550 personer), men vi står kvar ändå... Tre timmar senare ger vi upp...TRE TIMMAR senare. Vi stod och köade i tre hela timmar! Och ändå hade de inte släppt in någon sen 18,20, men vi stod kvar till över 9.. Jag är en väldigt uthållig person, men att köa gillar jag inte för fem öre.. Aldrig mer. Jag är hellre ute nördigt tidigt, än köar 3 timmar, eller ens 2 timmar, eller varför ens stå 1 timme? Hursomhelst, efter det drog vi tjejer + några av Ingos vänner till Orvars krog, som lugnt var kvällens höjdpunkt. Därefter trippade vi iväg till Birger Jarl där en naturklass hade skiva (jag och I hade skiva där precis 1 år tidigare...lite småkul att hamna där på vår egen dag = ) )... Summa summarum.. kvällen var helt okey.. = )


150675-48
kl. 17,45 Ooh happy day...




150675-46
kl 19,30 still hanging in there



150675-63
kl 20,45 Ooh happy day??? ;-)




Jag har saknat att dansa latinamerikanskt riktigt mycket.. Så i höst blir det massor av dans för mig = )! Den här låten är fylld med minnen, och det är en fröjd att dansa salsa till den = ).. Vi uppträdde med den här låten sommaren -98... I still remember the spins and turns.. aja.. Listen and enjoy!



Nej nu ska jag dra iväg till gymmet !


Puss!

Kommentarer
Postat av: Fel

Hur många salsa-minnen du än har kan du inte bara sno VM 98-låten! Den hör till fotboll o sommaren 98!!:-)

2007-06-07 @ 15:55:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback