Snart!

Ooh va skönt... På lördag åker jag och familjen till Portugal.. Det ska bli riktigt kul att mysa lite med familjen och komma bort från det Lelle så fint kallar "muppsala".. Fast precis nuuu när allt är som mest stressigast (packa, städa, tvätta), så händer det hur mycket som helst! Mina honeys är tillbaka från Australia = )!!!! Dom har varit borta i 5 heeeela månader! Sommaren med dom kommer bli awesome... Lot's of bootyshakin' och raj raj..hahah = )... Kan inte åka utan att träffa dom... Dessutom fyller L år imorgon.. Han ska ha en grillfest hos sig...Och jag tror inte jag hinner gå på den.. Helvete... Sen åker han på en galen roadtrip till Grekland med massa heta grabbar och är borta i typ 5 veckor.. Så vi kommer inte ses på 2 månader ungefär. Bejs.

Aja. Lyssna på den här låten och bli beroende. Som T säger... Timbaland mådde bra när han gjorde den här...Han mådde riiiktigt bra.


Kommentarer
Postat av: Lellepelle

vad[ kom du in+!!!!!!!!! ?:):):):)
smsa mig om du ser det har pa 010 8659 5468

2007-06-20 @ 09:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback