Mr.T

Fan va skönt att det inte blir någon utgång ikväll. Jag skulle varit död. Inte för att det är jobbigt att jobba på Coop, utan för att det finns en brud där som man har lust att skjuta varje gång hon pratar. And I'm not alone, so don't judge me. Vid lunch trodde jag att mitt huvud skulle explodera... Fast alla andra i min utbildningsgrupp är sköna. Speciellt en tjej som är asrolig...

Ikväll ska jag träffa mr.T = )! Han kommer att ha åkt till USA när jag kommer tillbaka från Portugal.. så vi kommer inte att ses förrän till jul.. Känner jag honom så läser han det här och tänker "faaan va skönt" = P... Inte många som är lika roliga som honom. Han driver med dig så hårt att det nästan gör ont, but you just keep coming back for more = ) ...

Måste duscha nu.. See you.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback