Lycka..

Äntligen, ÄNTLIGEN är jag klar med mitt projektarbete = )!!! Jag förstår inte hur det kan ha tagit såhär lång tid, men detaljer är verkligen ingenting att skoja om.. De gör hela arbetet. Jag är inte helt nöjd med språket i mitt arbete, då jag vet att jag kunde gjort det bättre.. Men efter att ha suttit framför datorn, non-stop så börjar man sänka ribban lite..och sen lite till.. Hade det inte varit för S som hjälpte mig såå mkt med arbetet, skulle arbetet inte sett ut som det gör...Han är underbar..Tack ! Det sista jag nämner i skolväg är att jag klarade Fysik A'n = )! Jag hade ju min muntliga prövning som gick ut på att jag fick sitta själv i ett rum, och lösa två mvg-frågor som jag hade inte fått full poäng för. Den ena var rätt lätt.. men så var det en uppgift som min räddare i nöden hjälpte mig med = )! M har hjälpt mig med mitt projektarbete genom att vara en försökskanin haha, han och J lärde mig ett sätt att lösa en ekvation som räddat mig två ggr.. and now this.. *muuuah* = )! tack tack...

Dagens udda nyhet.

En italiensk man ertappades med 0,01 gram hasch i sin innerficka när han var i Förenade Arabemiraten, och har nu dömts till fyra års fängelse. Domstolen hade dömt att den mängd hasch han hade, bara var för eget bruk.  Hade de istället dömt honom för langning så hade han straffats med döden... :-S


Jag längtar till på tisdag. Då blir det fest med I = ).. Jag har saknat min I... Men hon har ju pojkvän nu, och är alldeles upp över öronen förälskad = ), har nog aldrig hört henne lyckligare, och jag unnar henne varje ögonblick, ingen förtjänar det som hon. Men det ska bli riktigt kul att shaka med henne på tisdag.. I&N back in business baby ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback