Coop.

Hallå! Idag började jobbet på Coop.. Eller, utbildningen började iaf idag... Jag trodde vi skulle vara där i några timmar bara men tydligen jobbar vi hela veckan :-S..Aja, jag ska väl inte klaga. Det verkade rätt kul faktiskt, eller allt är väl relativt..  = ) Jag jobbar mycket hellre på Sundberg's.. Där vill man inte gå hem för dagen ens.. Men men, jag kanske får stå med mange och björn några timmar i sommar ändå = )! Med dom luktar man fisk any day hahah

Idag åkte L till Korea... gosh, I'm gonna miss her.. Fast det är rätt skönt att vi åker bort samtidigt..Galet om vi hade åkt om varandra ju!

Nu ska jag dra och lira lite boll.. hahah skräll så det skriker om det, but hey.. I might surprise you ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback