Bojkott.

Hej! För tillfället bojkottar jag datorn... och därav bloggen också.. Det är för fint väder för att sitta inne vid en dator (kollade min mail.. därför jag sitter här).. Det borde vara olagligt att sitta inne när det är såhär fint ute..helt underbart är det = )! Jag älskar sommaren.. Jag bor i helt fel land.. helt helt fel.. Hursomhelst.. Anledningen till att jag sitter och skriver i bloggen är för att jag vill dedikera en video till min curry-älskande vän L ... Jag gillar indiska filmer..utländska filmer överhuvudtaget faktiskt = ).. Så här kommer en video från en bra curryfilm ;-)!
This one's for you babe !


Kommentarer
Postat av: Anonym

uuuuh :P....detta spär bara på min avsmak...jag kan föreställa mig en jungel. en svag lydig currykvinna och en oerhört töntig curryman. Hur manliga är currymän liksom?....
nej i dont like it...det överlåter jag till dig :P... visa nått persiskt iställe.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback