dra i mig, slit i mig

Kollade på mitt antagningsbesked idag. No surprises there. Blev reserv nummer 1000-något till läkarlinjen i Uppsala *i'm almost there...not*. Fast jag kom in på juristlinjen här i U-a... Det känns inte riktigt som my calling, eftersom det är så begränsande. En jurist kan ju bara få jobb i det aktuella landet den pluggat i. Ja, i bästa fall inom företag i EU, men tjena. What if I decide to move to Venezuela and cheer for chavez? Måste man plugga i X antal år igen? Heeeeell no.

Jag vill bli entreprenör. Då slipper man gör samma sak dag in dag ut.
Vad hände med alla hyresrätter i stan? Nu när jag ska flytta, finns dom inte. Ska jobba mig uppåt inom COOP, bli CEO och kanske få ett lånelöfte, och kanske ha råd med att köpa ett bostadsrätt på dragarbrunn innan jag börjat univ. Allt hänger på COOP. Allt. ;)





Me like, alot. Han (HAN, ingen DOM som i Morgan Heritage och T.O.K, utan HAN) var på urf -04, but where was I?!

Kommentarer
Postat av: Aaazzzz

hahahahahahaha
COOP id the future... like McDonalds! hahaha

2007-07-16 @ 22:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback