Did you get some some?

Nu är det bara 6 arbetsdagar kvar av mitt dödliga "jobba 14 dagar i sträck.." Sen har jag EN dags ledigt för att sen jobba 6 dagar igen.. Men jag ska inte klaga, jag jobbar inte fulla dagar.. Men ändå, det är rätt pain...

Igår sålde jag mitt första pack kondomer
till en gubbe på 50+.. Jag har ju inte direkt det bästa pokerfejset, så jag fick kämpa KÄMPA för att hålla mitt "hihihi"-leende så litet som möjligt (ja, jag är fett töntig och fortfarande 12 under ytan..). Men den här helgen verkar vara en riktig actionhelg. För efter att ha sålt mitt första pack, sålde jag till typ 8 andra... Unga som gamla... Fast det är ju Stockholmsvecka på Gotland, där alla får sig något, så den stämningen kanske spridits sig runtom?


Roligt schema. Tvätta, städa, jobba till 22,15. Yeeey, ännu en förstörd fredag.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback