Det gick snabbt.

Ursäkta mig. Jag hade fel. Det tog tre dagar, inte timmar. Men det är i alla fall ett lyft från 3 veckor. Om det nu var veckor det handlade om. Lies give birth to new lies, right? And I have no idea when you gave birth to the first one in the series of those you've told.

På samma sätt som min bloggstatistik har skjutit i höjden de senaste dagarna, kommer nog din personliga statistik att göra det de närmaste dagarna.
R E S P E K T

Nu borde fan alla se upp till dig, och vilja vara som dig.
Oh you great Master of Seduction, teach me your magic tricks.




Apparently, being a hoe is respected these days. Go figure...



Nåndag kommer jag också att få vara någons prinsessa. Nåndag kommer jag att hitta min prins.

Du, du var ett misstag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback