Trist dag

Vaknade imorse vid 7-tiden med ett grymt "osug" efter att sätta på mig kläderna och dra iväg till min fysik lektion. Och eftersom jag är en strong believer (not) att man ska göra precis som man känner för varje dag, så kröp jag ner i täcket igen och vaknade inte förrän klockan 9. Jag har aldrig varit en elev som skolkar, visst det har ju hänt.. Men jag skulle aldrig krypit ner igen om det varit för någon månad sen, men den senaste veckan har jag haft någon sorts olust till skolan.. Hmm.. Aja, jag ska skärpa mig till nästa vecka.

Däremot har jag varit väldigt produktiv när det gäller mikrobiologin! Har även tagit en powerwalk, lagat mat, och pluggat lite till.

Än så länge har inte dagen varit mycket att göra väsen för, men klockan är bara fyra. Det finns fortfarande tid (och hopp) att få ett telegram med massa gott = )! T.ex en hemleverans av Ben&jJerry glass.. Mums, jag älskar glass = )! Min personliga last... Åh, nu blev jag riktigt sugen!! Ska nog ringa mamma och be henne köpa lite på väg hem (ta-da, min hemleveras blev plötsligt verklig!)... B-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback