Storstädar

Oj vad skoj det är att städa sitt rum *låt sarkasmen kittla*! Vart kommer allt skräp ifrån? Varför kan jag inte bara slänga bort skräpet, när det förvandlas från dugligt till skräp? Jag gillar inte mitt rum egentligen, den skriker inte MIG om den... Den skriker, förvaringsplats... Men inte mitt rum. Innan vi flyttade hit hade jag världens finaste rum, oj va mysig den var. Jag hade lila tapeter, och en bård i form av löv som sträckte sig runt mitt rum. All inredning gick i silver/grått, lila och grönt. Det rummet var visserligen mindre, men den hade mer personlighet. Jag kanske får skylla mig själv, jag vet inte, det är mitt färgval i det rummet jag har nu. Det är jag som inrett, om man nu kan kalla det inredning.

Jag slänger saker hela tiden nuförtiden, men det tar aldrig slut. Jag har varit en sådan person som har väldigt svårt att släppa taget om kläder, smycken, prylar... Ja allt egentligen, jag hatar eller  hatade att slänga saker. Var tvungen att spara på allt, precis ALLT. Fyfan. Nej, jag har ingen tid att spilla, jag måste gå tillbaka! Wiiii....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback