Sjuk för hela slanten

Har inte skrivit här på två dagar...av mycket goda orsaker, jag har varit väldigt sjuk. Det började i måndagseftermiddag då jag kände hur hela kroppen inte orkade, och jag kände mig riktigt illamående. Mot kvällen hade jag fått feber, och jag hade blivit så dålig att jag spydde. Jag sov inte många minuter den natten... Nej, istället svimmade jag på natten vid 04 tiden (har väldigt ont i höften nu, men tur att man inte landade så att man slagit i huvudet iallafall). Min mamma och pappa är underbara, vad skulle man gör utan sina föräldrar? De fanns hos mig hela natten...

Aja, tisdagen var inte heller underbar... Men inte värre än måndagen så jag ska inte klaga.
Idag känner jag mig mycket bättre, men inte helt återställd, ska ta det lugnt idag...



Kommentarer
Postat av: Linda

Ja jag brukar få dom flesta sakerna sålda. Tänk på att inte lägga för högt utropspris, är bättre du lägger lågt för då blir fler intresserade. Försök att skriva så mycket om "saken" du säljer. Om det är en tröja tex så skriv typ strlk,tvättråd kanske. Bild är bra om du kan lägga upp. När du skriver rubriken så tänk på att skriva nått bra så du lockar folk att titta på varan eftersom d är rubriken man ser först. Kan skriva med tex stora bokstäver. Farkt brukar jag skriva i annonsen att köparen betalar fraktkostnaden(dvs porto och ev embalage). Du kan ju slå in din vara och väga den om du har en digital hushållsvåg hemma o sen gå in på postens hemsida för att titta hur mycket det blir. Annars kan du gå ner till posten o väga.
Hoppas du fick någon hjälp iaf;) Fråga igen annars.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback