Shoes...muums

Av det jag har förstått så är många tjejer beroende av väskor.. Inte jag, jag prioriterar skor & jackor och ja, kläder .
Jag tycker det är galet att lägga ner tusenlappar på en väska... Visst, det är en investering... Men äsch.. Don't get me wrong.. Jag gillar väskor också, men jag prioriterar inte det. Enligt mig är en outfit hel med ett par snygga skor och en snygg jacka/trenchcoat etc... Går jag ut och festar så lämnar jag väskan hemma. Men skorna är med mig överallt...(möjligvis en liten kuvertväska också som man har råd att tappa bort i dimman ;-) )...

Hursomhelst... Idag köpte jag ett par svarta byxor, så det ska jag stryka från min lista. Jag hittade två par sko som är drop dead gorgeous. Båda kommer från Vagabond, den ena är gul och den andra är röd. Och på ett eller annat sätt ska jag ha båda = )!! Den röda är en röd högklackad pump med öppen tå, och den gula är en lågklackad pump i den hetaste gula färgen... Ska försöka få bilder! Men bloggen krånglar för tillfället...

Kommentarer
Postat av: hanna

vad köpte du för svarta byxor? jag behöver verkligen ett par själv, men det finns så himla många dåliga som tappar färgen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback