Röda pumps? Höga eller låga??

150675-9 Okej... Jag skulle inte köpa något mer MEN jag kom på att jag vill ha ett par skor :-)...hehehe.. Jag vet bara inte om jag vill ha höga eller låga, röda eller gula... Röda tror jag att det blir...Den stora frågan är om det ska vara höga eller låga? Låga skor är så mycket bekvämare, men höga är så snygga... Aja, jag ska till stan imorgon och kolla utbudet. Jag har spanat in lite skor i förväg, så jag vet vart jag ska börja leta ;-)... Skon på bilden är från Vagabond, och finns i en riktigt snygg gul färg som kan se på Nilson's hemsida! Röda skor är förövrigt sjukt snyggt på killar. Tråkigt att man har en kille som inte kan det här med kläder =P får hitta någon mer medveten ;P

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag tycker helt klart att du ska satsa på höga trots att det kan bli lite jobbigare att gå i, dom är finare, vill man vara fin får man lida pin ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback