Oj!! = ) (och bidragsfusk)

Vad bra det blev!!! Kom precis hem från The Makeup Store här i Uppsala...Sminkningen blev mycket bättre än jag trott och det slutade med att jag köpte grejer för en tusenlapp! Men det var det värt, behövde basgrejer... Blev superfint så nu är jag lite putt över att jag inte ska ut = /... Men men, förhoppningvis kanske jag kan fixa det såhär schysst när jag ska ut... Rekommenderar varmt den här sminkkursen. Tjejen som sminkade hette Camilla och var supertrevlig..

Imorgon börjar
Melodifestivalen, jag vet inte hur ni känner, men det är ingen höjdare för mig. Tittar nog inte ens på det när jag har som tråkigast = /.. Men men, det är jag det.. Jag tycker melodifestivalen och schlagerfestivalen har spårat ut lite. Har ingen uppfattningen om Lordi, förra årets schalgervinnare, men jag tycker de kanske inte passar in i genren "Schlager"... Nej, enligt mig är det inte speciellt charmigt längre. Jag minns att jag gillade ett band, minns inte året eller så..Men de hette Östen Med Västen, där ni, där har ni några som verkligen passade in i melodifestivalen. Tror de hamnade näst sist det året dock..

Tänk på hur många bidrag som skickas in till Melodifestivalen. Tror ni verkligen att det inte skickas in bättre bidrag än de som tas ut? Det tror verkligen jag.. Tycker inte alls melodifestivalen är rättvis när det gäller bidragen. De väljer väl ut de allra kändaste (inte nödvändigtvis de bästa) artisterna, och lägger till några okända.. Nej, tycker är dålig stil rentav.. Lite mer charmiga nykomlingar tack! (och ingen carola...)


Update: Det ska ju självklart vara Östen med resten! hehehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback