Nya tag, nya kläder...

Vilken rolig helg det har varit! Igår åkte jag och min syster ner till Stockholm för att lämna tillbaka klänningen som jag hade beställt från Mango. (By the way, det är riktigt bra service på Mango. Beställer man något från nätet, kan man lämna tillbaka den i butik = ) )... Efter det gick vi runt lite i stan, och massa kläder inhandlades. Sthlm är underbar att shoppa i.. Nu kommer jag att få skäll av min pojkvän när han läst det här... men, visst vill du att din tjej ska va fin när hon sitter i publiken bland dom andra spelartjejerna ;o)..?

Har ni provat yoghurtglassen i Gallerian? Jag säger bara MUMS = D!!! Oj vad gott det var, och valde man en stor bägare, fick man en STOR glass = D! Mmm.. Choklad.. Dit ska jag och S när han kommer hit ;-) tjooooockis = )..

Kommentarer
Postat av: lellepelle

åh nej, men de facto kvarstår man vet aldrig hur det kunde ha varit...jag bryr mej mycket ja...OM MEJ SJÄLV...just like u pysen :P...e d inte framtiden vi kämpar för här...:) då bejakar jag faktiskt mina möjligheter också å ältar dem som försvann..

2007-02-18 @ 18:05:51
Postat av: - nisse '

jag tänker mer på andra än på mig själv...och jag ältar inte om saker som kunnat hänt och inte hänt.. men man ska inte bygga sitt liv på ordspråket "gräset är alltid grönare på andra sidan", för det är det aldrig.

Postat av: Kelly

Hej, ja det är superkul att pyssla själv :)
Jag har köpt alla grejer på Panduro..de har även nät-shopping på deras hemsida :)

2007-02-18 @ 20:14:12
URL: http://kellybellybutton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback