Musik som berör det allra innersta...

Okey, alla har vi låtar som vi smälter för varje gång vi hör dom... De behöver inte vara några superhits, eller de allra senaste, utan de behöver bara beröra en, påminna en... well you know how the story goes...
Jag tänkte dela med mig några av mina låtar som får mig att känna såå... 

 
Angelo ft. Lumidee - Amazed 

ALLA versioner av - Stuck on you

Bryan Adams - Everything I do

Nelly ft. Kelly - Dilemma (om ni bara visste...)



No matter what I do
All I think about is you
Even when I’m with my Boo
Boy, you know I’m crazy over you




Vilka är era "special" songs?

Kommentarer
Postat av: hans

det är precis som du skriver. När jag hör I just called to say I love you så bara smälter jag inombords. Har du några fler favoriter?

2007-02-08 @ 12:59:55
Postat av: Lellepelle

jag äter musik, u know it...d finns FÖR många låtar som berör...men just nu som du vet...är jag kluven mellan två saker haha...hur jag ska förhålla mig....antingen Smack that, eller Kom änglar....haha du fattar va?

Postat av: - nisse '

Joo jag har massor.. Den du skriver om är ju jättebra den me! En töntig låt som de flesta har minnen till, även jag, är R-Kelly - If I could turn back the hands of time.. töntigt värre, men men.. den är bra tycker jag = )

2007-02-08 @ 13:12:07
URL: http://amantes.blogg.se
Postat av: - nisse '

hahaha jag förstår precis ;-).. vi äter båda två ;-) hehehe.. Jag tycker smack that är ett bättre alternativ.. Kom änglar har gjort sitt...

2007-02-08 @ 13:13:33
URL: http://amantes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback