Jag har inga fingrar kvar...

...dom har förfrusit och flytt sin kos. Just nu sitter jag och skriver med tårna koordinerat med nästippen. Synd att min näsa är liten, för nu vet jag hur stora näsor kan komma att användas ;-)..hehehe.. skoja ju bara.. Men seriöst, varför kunde inte den varma vintern hållt ut tills våren började? Snö är endast nödvändigt runt jul, sedan får det vara.. Tänk om man kunde bestämma vart det skulle snöa? T.ex, att man väljer att det bara snöar i Åre, Sälen, och sådana ställen, då kan ju man välja om man vill åka till ställen med snö. För i Uppsala gör ju snön ingen nytta, inte lika stor nytta som i exempelvis Åre.. Fast om man kunde bestämma vart det skulle snöa, då kunde man låta det snöa på vissa ställen så alla barnen (inkl. mig själv) kan åka pulka, göra snögubbar, och snöänglar. Egentligen gillar jag snön, så egentligen får det snöa i hela Uppsala. Det är kylan jag inte gillar...ÅH en ännu bättre idé.. Snö, utan kyla. Tänk va härligt, att åka pulka en hel dag, utan att vara så frusen att man måste tinas upp efteråt? Jag vill bo i California... Där kan man bestämma om man vill surfa på dagen, och åka snowboard på eftermiddagen.. Eller att sola på förmiddagen, och bada ännu mer på eftermiddagen. California får det bli. Ja! Havet, bergen, naturen. OCH idioter att känna pengar på som man senare kan spendera på att hjälpa människor in need.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback