Jag blir.. GALEN

Dagen startade med att jag vaknade försent, så jag missade min lektion imorse.. Way to go
nisse! Anledningen till detta var att jag vaknade inatt efter en riktigt
obehaglig dröm, och kunde inte somna efteråt.. Gick ut på en promenad för att få en fräsch start
för att kunna plugga koncentrerat när jag kom hem. Tror ni att det gick? Nej, inte jag heller. Jag är en
sån person som behöver LUGN OCH RO när jag pluggar, inga jobbiga läten, inget ljud från TV'n..Absolut inga störande moment alltså. Vanliga diskussioner fungerar...Men inga störande ljud, SNÄLLA! Värt att
nämna är att jag pluggar bäst i köket, inte på ett vanligt skrivbord utan i köket! Vårt kök har ingen dörr man stiger in i, utan det är
öppna ytor som gäller. Då är det så att min systers pojkvän är här på besök från Holland och han har suttit och spelat Need For Speed Carbon sen klockan 12 ! Det är snart 5 timmar ! Ljudet är rätt högt och jag kan
inte ens höra mina egna tankar... Lätt att plugga Fysik...

Jag blir GALEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback