Ingen riktig ork.

Nej, de senaste dagarna har inte varit toppen måste jag säga. Det tar på krafterna att vara sjuk, dessutom har jag så himla mycket att göra, men jag skjuter upp det hela tiden... Inte bra, inte bra alls. Varför skjuter man alltid upp det viktigaste man har att göra? Tror man att det kommer bättre tider? Att någon kommer och gör ärendena åt dig? Det händer aldrig...

Just nu rensar jag mitt rum lite, och funderar på att sälja lite saker på Tradera. Jag undrar hur många som verkligen får sina saker sålt där? När jag kollade lite nu var det en massa auktioner som skulle avslutas utan några bud. Väldigt få saker som var budade på faktiskt... Hmm.. Får fundera lite över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback