I can do for you what Martin did for the people

Vilken bra dag det är idag. Allt har känts så bra. Igår bestämde jag mig, och idag började det. Från och med idag ska jag lägga ner tid på mig själv. Jag ska gå vidare... Jag ska lämna den där människan bakom mig, människan som håller igen mig, som inte låter mig vara mig själv, utan att ens veta det själv. Jag har burit på så mycket i tre år, jag har inte släppt taget. Jag har inte kunnat, inte velat. Men  nu, nu måste jag. Orkar inte mer, jag orkar inte tänka på saker jag inte har någon kontroll över. Inga mer tankar på "tänk om, om bara..." . Ingen kommer skapa det perfekta ögonblicket för dig, du måste skapa den själv. Du måste se till att det händer. Jag har daltat för mycket, utan att göra något saken permanent. Men nu, idag, börjar det... Jag ska klara det.

(L, den här gången ska jag och du klara det)



I need your grace
To remind me
To find my own



Snow Patrol - Chasing Cars



 

Kommentarer
Postat av: hans

det låter bra. du verkar ha hittat dig själv

2007-02-08 @ 12:50:50
Postat av: - nisse '

heheh ja du Hans, det har jag nog kanske gjort = ) vi får se hur länge det håller sig bara = )...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback