Funderingar över bloggandet...

1. Varför börjar varje ord i min rubrik med en Stor Bokstav? Får ringa L och fråga, hon varit till mycket hjälp!

2. Hur hittar man sin genre egentligen? Mina stora intressen är politik, helt klart.. Älskar att diskutera, väcka känslor och medvetande bland människor. Bryr mig mycket om människor runt mig, och i världen. Men jag skulle kunna starta en modeblogg likaväl.. Jag vill inte det egentligen, även om kläder och mode alltid varit och är en stor del av mitt liv. Det känns dock lite väl ytligt för att vara mig. En arbetskamrat kallade mig en "tänkare", vilket jag nog är. Jag skulle nog vilja skriva lite om allt, mycket politik,  om vardagen, även om fashion och skola.. Drömmar, vänner, relationer... Är det det man kallar för en livsstilsblogg? Hmm... det ger sig väl med tiden.

3. Hur formulerar man alla dessa tankar man går och bär på? Under dagarna kommer jag på massa saker jag vill ta upp på bloggen, men när jag väl sitter här framför datorn, får jag "tunghäfta".. Alla tankar, betraktelser, frågor.. försvinner! Jag har nog lite av en stage fright.. vet inte varför egentligen, inte många förut mig själv som läser bloggen..hahah..=).. Nej.. jag ska inte vara sån.. (host..)..

egentligen har jag massa sådana funderingar.. men men.. det ger sig, eller?



Uppdatering.. Angående punkt 1, jag klurade ut det själv = )!! wei wei =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback